Reclamații

Cum procedez cu o reclamație?

Reclamații în timpul transportului
Deși mărfurile sunt ambalate în siguranță și în așa fel încât să reducă la minimum posibilitatea deteriorării în timpul transportului,
se poate întâmpla ca o astfel de deteriorare a ambalajului sau a produselor să se producă în timpul transportului. Dacă găsiți ambalajul deteriorat la preluare, 
verificați integritatea produselor. Dacă produsele sunt deteriorate mecanic, nu acceptați pachetul și scrieți un Raport de daune cu transportatorul. 
În același timp, vă rugăm să trimiteți un e-mail de informare la info@senzacne.sk, astfel încât să putem afla despre acest fapt cât mai curând posibil și să îl putem rezolva. Vă vom contacta apoi cu privire la pașii următori.
Dacă găsiți daune după primirea mărfii, anunțați-ne acest lucru folosind formularul pe care îl completați și îl trimiteți cu marfa în termen de 48 de ore.

Reclamații în perioada de garanție
Dacă produsul dumneavoastră are un defect care este acoperit de garanție, vă rugăm să completați formularul și să ni-l aduceți împreună cu bunurile revendicate la magazinul nostru din Čadec sau să-l trimiteți la adresa poștală a operatorului magazinului online Senzacne.sk enumerată mai jos. . Trimiteți mărfurile curate! Nu uitați de toate documentele necesare care sunt necesare procesării și soluționării reclamației dumneavoastră (factura originală, dovada plății, card de garanție).


Adresa pentru returnarea marfurilor sau trimiterea reclamatiilor: 


Senzačne s.r.o. 
Námestie slobody 61 
02201 Čadca
Slovacia


Nu vom accepta pachete la alta adresa!!!