Termeni si Conditii Generale

 

  1. Reglementare introductivă

Aceste condiții generale de afaceri reglementează drepturile și obligațiile dintre părțile contractului de cumpărare, unde, pe de o parte, compania Senzačne sro, IČO: 51038617, cu sediul social în Námestie Slobody 61, 022 01 Čadca, este înregistrată în registrul comercial Čadca (denumit în continuare „vânzător”). sau '' Senzačne sro ''), iar pe de altă parte există un cumpărător care poate fi și consumator (denumit în continuare „cumpărător”) al cărui subiect este cumpărarea și vânzarea de bunuri pe site-ul vânzătorului.

 

 

  1. Detalii de contact

Adresa de e-mail a vânzătorului: info@senzacne.sk

Numărul de telefon al vânzătorului: +421 911 733 833.

Programul de lucru al centrului de apel și al centrului de reclamații al vânzătorului: zile lucrătoare de luni până vineri între orele 09.00 -16.00.

Adresa:

Senzačne s.r.o.

  1. Námestie Slobody 61

022 01 Čadca

 

  1. Contract de cumpărare

Prin contract de cumpărare se înțelege un contract între vânzător și cumpărător, al cărui obiect este achiziționarea de bunuri prezentate pe www.senzacne.sk. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că este de acord cu termenii și condițiile generale. Contractul rezultat poate fi modificat sau reziliat numai prin acordul ambelor părți sau din motive legale.

Vânzătorul este obligat să predea cumpărătorului bunurile care fac obiectul achiziției, iar cumpărătorul este obligat să preia bunurile și să plătească prețul de achiziție.

 

  1. Securitatea și protecția informațiilor

Vânzătorul declară că toate informațiile și datele personale ale Cumpărătorului vor fi utilizate numai în scopuri contractuale, niciuna dintre informațiile furnizate sau datele personale nu vor fi furnizate unor terți. Toate informațiile și datele personale pe care cumpărătorul le furnizează voluntar vânzătorului în scopul de a comanda mărfuri sunt colectate, prelucrate și arhivate în conformitate cu legile aplicabile ale Republicii Slovace, Legea nr. 122/2013 Coll., Privind protecția datelor cu caracter personal, conform modificat și efectiv (inclusiv numele, prenumele, adresa, data nașterii, numărul nașterii, numărul de telefon, adresa de e-mail, semnătura sau semnătura biometrică). Cumpărătorul își dă acordul de a colecta și prelucra date cu caracter personal în scopul contractului de cumpărare și în scopuri de marketing (distribuirea anunțurilor comerciale, telemarketing, inclusiv prin terțe părți) până la declarația scrisă de dezacord a cumpărătorului.

 

  1. Prețuri și plată

Toate prețurile din eshop sunt întotdeauna actuale și valabile. Prețurile sunt finale, inclusiv TVA sau toate celelalte taxe și impozite pe care cumpărătorul trebuie să le plătească pentru a obține bunurile, acest lucru nu se aplică costurilor de transport. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile ca urmare a modificărilor cursurilor de schimb, a creșterii inflației sau a modificărilor semnificative ale condițiilor de livrare de la producător. Prețul de achiziție este considerat plătit numai după ce prețul de achiziție complet a fost creditat în contul vânzătorului sau prin plata în numerar la sediul vânzătorului.

Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra bunurilor și, prin urmare, cumpărătorul devine proprietar numai după plata integrală. Vânzătorul va preda bunurile care fac obiectul achiziției în cantitatea, calitatea și designul convenite.

 

Dacă nu se convine în prealabil cum trebuie ambalate mărfurile, vânzătorul va ambala mărfurile în maniera necesară pentru conservarea și protejarea mărfurilor, vânzătorul va procura mărfurile pentru transport în același mod.

 

  1. Livrare

Perioada de livrare începe în ziua în care vânzătorul primește o comandă obligatorie din punct de vedere juridic de la cumpărător. Dacă mărfurile sunt în stoc, vânzătorul este obligat să expedieze sau să predea marfa transportatorului în termen de 3-5 zile lucrătoare. Termenul de livrare poate fi prelungit de circumstanțe cauzate de forță majoră care nu este cauzată de vânzător. Dacă mărfurile nu se află în depozitul vânzătorului, vânzătorul va notifica cumpărătorului data preconizată de livrare.

 

  1. Garanție și service

Vânzătorul oferă o garanție de cel puțin 24 de luni și, în unele cazuri, garanția poate fi prelungită. În acest caz, cumpărătorul trebuie să contacteze vânzătorul în cel mult 3 zile lucrătoare de la primirea mărfii.

 

  1. Retragerea din contract

Cumpărătorul are dreptul de a retrage contractul fără a oferi un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor sau de la încheierea contractului de prestare a serviciilor și este necesar trimită o scrisoare de retragere din contractul cu vânzătorul în perioada respectivă.

Cumpărătorul va transporta bunurile înapoi către vânzător pe propriile costuri.

Adresa de returnare: Senzačne s.r.o., Námestie Slobody 61, 022 01 Čadca.

În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorilor toate plățile în termen de cel mult 14 zile de la data livrării bunurilor.

 

  1. Dispoziții finale

Orice dispute care pot apărea între Senzačne s.r.o. șii cumpărătorii pot fi rezolvați în afara instanței. Vânzătorul recomandă să utilizeze contactul cumpărătorului  Senzačne s.r.o. și să rezolve situația înainte de a fi necesară o soluționare extrajudiciară, caz în care cumpărătorul poate contacta o entitatea extrajudiciară de soluționare a litigiilor, cum ar fi https://www.soi.sk, sau rezolva disputa prin https : //ec.europa.eu.

 

Aceste condiții generale de afaceri sunt valabile și efective începând cu 1.12.2017. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale fără notificare prealabilă.